Spravte si poriadok v kancelárskych potrebách

Interiér, Rady a tipy

Hneď z úvodu dôležitá rada, ktorej sa treba držať.
Nezhromažďujte nepoužiteľné perá a nezastrúhané ceruzky! Ako to bude vyzerať, keď si potrebujte niečo rýchlo zapísať a vytiahnete tupú ceruzku alebo pero, ktoré nepíše? To isté platí pri kancelárskom papieri. Mať čistý papier znamená môcť naň niečo napísať.

Spravte si poriadok v kancelárskych potrebách
Spravte si poriadok v kancelárskych potrebách

Skladujte iba potrebné a využiteľné materiály
Vďaka tomu ušetríte množstvo miesta a ak najbližšie budete potrebovať kúsok čistého papiera a pero, ktoré píše, budete vedieť, že presne to nájdete v zásuvku s týmito kacelárskymi kúskami.

Tak sa len zamyslite nad situáciou, ako to bude vyzerať, keď si potrebujte niečo rýchlo zapísať? Tak napríklad vytiahnete tupú ceruzku alebo pero, ktoré nepíše. To zamrzí a pritom stačí tak málo – mať v tom poriadok. Určite to oceníte už najbližšie, keď budete potrebovať niečo rýchlo napísať.

Foto: ilustračné